neděle 9. února 2014

ODPOLEDNÍ SIESTA

Je neděle 9. února. Jsem na chalupě se svými blízkými. Dovařila jsem oběd a pustila se do sešívání copánků z džín. Nejde to tak snadno, jak jsem si myslela. Prošívání je poměrně náročné,nejde to příliš rychle. Navíc neumím šít s náprstkem, takže můj prostředníček už začíná pomalu a jistě otékat a červenat.



 Dívám se taky na televizi. Za chvíli pojede naše Martina Sáblíková a já si na chvíli odpočinu od šití, protože budu držet palce.
Tak ji je držte taky!!
Vyhlašuji polední klid se soustředěním na fandění. Můžete různě pokřikovat a  i jinak se projevovat...např. naše Anička už půl hodiny jezdí okolo stolu s rukou za zády a šoupe vydatně nohama:o) a  společně čekáme a čekáme.....

1 komentář:

  1. Ale se to pěkně rýsuje.... za chvíli je hotovo:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.