pondělí 24. února 2014

ŽEHLENÍ

Jak už jsem včera napsala, žehlení není moje hobby. Navíc už skoro měsíc mě neskutečně bolí (asi od páteře) pravá ruka. Bolest mi vystřeluje až do konečků prstů. Tak se nedivte, že se mi do žehlení moc nechtělo.
Proč teda píšu tento článek? No právě:o)..Představte si, že po vyžehleném prádle se mi skutečně ulevilo..lepší než masáž..nějak to zázračně povolilo...no, nechci to zakřiknout..ale je to opravdu lepší, ruka nebolí! Manžel mi řekl, že bych mohla vyvěsit ceduli, že přijímám prádlo na žehlení..terapie :o)..To tedy neudělám..navíc už se zase točí pračka, tak brzy bude pokračovat další "masáž"..:o). Vzhledem k tomu, že jsem již babička..dá se říct, že to můžete považovat za "babskou radu" :o)

..Jinak přeji krásný pondělní sluníčkový den...

...nádherně mi svítí sluníčko do oken...PARÁDA....
....a vidím krásně ušpiněná okna...že by další terapie prací?
Ach jo...no, však brzy sluníčko zajde:o))...



2 komentáře:

  1. To musim vyzkoušet .... počkám s žehlením až mě začne bolet ruka:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Já se jen obávám, aby mě nezačala bolet noha...čím byl se pak léčila?.o))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.