neděle 9. března 2014

NEDĚLE NA ZAHRADĚ

Jsme na chalupě a byl by hřích být dneska uvnitř. Sice jsem se původně chystala na šití srdíček, které jsem si předpřipravila, ale sluníčko nás žene ven. Navíc je po zimě spousta práce..vše ostříhat, upravit..jen se modlím, aby tady v Krkonoších nenastala ještě zima...doufejme..
Tak takhle dopadl po letošní zimě pařez, který jsem roky osazovala...než jsme ho odvezli tak ještě poslední fotky..je to úplná krása...ztrouchnivělý pařez vypadá úžasně..



Také jsem zjistila, že  jsem zapomněla na bledulky a sněženky a také na narcisky. Do míst, kde na jaře pravidelně vyrůstaly, jsem vloni navezla kameny...
Jen se podívejte, jak si šikulky našly cestu...prodraly se i igelitem, který byl pod kameny kvůli plevelu...



 a ještě jeden snímek z dnešního dopoledne...

že by toho už měl dost?:o)


sluníčka není nikdy dost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.