pondělí 3. března 2014

VÁŽNĚ NA MĚ LEZE JARO


Musím přiznat, že takhle brzičko na mě ještě nezačalo jaro působit. Většinou v tuhle dobu si ještě užíváme sněhu na chalupě a já doma likviduji jednu svíčku za druhou...Letos, to , co jsem ušetřila na svíčkách, vydatně investuji do jara :o)...zajíc, kterého pravidelně vystavuji těsně před Velikonoci, již zdobí část bytu.Na chalupě jsem posbírala větvičky, které přerůstaly, a které jsem musela odstranit a místo, aby putovaly na kompost, jely se mnou domů..už je zdobí kytičkové ozdůbky ...
..že jsem blázen do tulipánů, to jsem již psala..ale že k nim na začátku března posadím králíka :o)).(.opět úlovek ze Second Handu) ..no však se podívejte...
Na druhou stranu musím konstatovat, že mi je tak nějak svěže  a mám větší chuť něco dělat...to sluníčkové počasí mi prostě svědčí..

Jak jste na tom Vy? Taky tak krásně blázníte?...




Navíc mě začalo bavit hrát si s fotografiemi,  na stránkách photocat.com to jde úplně samo...
....můžete dělat koláže a upravovat a upravovat:o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.