pondělí 21. dubna 2014

PRÁCE, ÚKLID, ZÁBAVA, VZPOMÍNKY

Je půl 11 a my jsme se vrátili na chalupu.Manžel byl zE zápasu trochu zklamán...chlapci na ledě spíš působili jako "extralihoví" a výsledek tomu i odpovídal..ale manžel  byl i přesto  rád, že u toho byl...Já byla  zase ráda, že se mi doma podařilo vyprat a vyžehlit všechno prádlo..takže spokojenost na obou stranách...
Jen jsem slíbila na zítra ještě nový mazanec a tak jsem před chvílí zadělala těsto..jak jsem si tak stačila spočítat, začnu péct tak okolo 1 hodiny v noci...na to, že asi brzy ráno začnou chodit první koledníci, tak toho asi moc nenaspím...no nevadí:o))...ale ještěže jsou Velikonoce jen jednou v roce:o))..

Moje ideální představa Velikonoc je asi takováto: Naklizená chalupa, všude samé krásné velikonoční dekorace, navařeno, napečeno, nazdobeno.. a v tuto noční dobu my již klidně spíme, abychom načerpali nové síly do nového dne...
Realita:
 Na chalupě to vypadá tak trochu jako po boji:o)..Pravda je asi taková, že buď bude permanentně uklizeno,což se při počtu 7 lidí...někdy i 9 + pes, opravdu moc nedá. Nebo budeme všichni tolerovat nějaké ty nedostatky..například už jsme si zvykli na množství hraček, které jsou vždycky tam, kde byste je nejméně čekali...občas se na ně i šlápne,přes kočárek se občas i létá:o)...Člověk si zvykne i na to, že na krásném dřevěném trámu visí houpačka s Hellou Kitty. Veselé a hravé dítě...základ šťastné rodiny:o)...Zrovna dnes jsem četla, že dítě potřebuje ke svému životu tepláky, které si může zašpinit nebo tak nějak to bylo napsáno. Rozhodně naše Anička je tento typ dítěte...pokaždé na chalupě ožije. Takže tepláky bývají často nejen špinavé, ale i děravé .
Co se týká slova nazdobeno, tak realita je asi taková, že máme velikonoční vajíčka, která nám zítra rozeberou koledníci. Stůl nám zdobí krásná jarní kytička, ještě ráno ho zdobil i mazanec a beránek se zajíčkem:o). Nyní to jsou už jen torza.
Napečeno ale bude, proto tu teď taky ještě sedím a píšu, abych neusnula:o)
Zároveň se snažím o "navařeno!, protože pokud mám už čekat na mazanec, tak jsem si naložila králíka na zítra. Teď chvíli  odpočívá v troubě.
Velký úklid už teď dělat nebudu...i tak si to zítra určitě užijeme, když nic jiného , vrátím se spolu s Aničkou ve vzpomínkách do dětství ..teď jsem si vzpomněla na jeden hezký citát:

„Ve vzpomínkách si udělejte občas úklid. Vymeťte zbytečné, spalte chmurné, oprašte příjemné a vyleštěte radostné zážitky své minulosti.“

                                                                Anatole France
KRÁSNÉ VELIKONOCE!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.