úterý 29. dubna 2014

REPORTÁŽ Z LÁZNÍ - DEN TŘETÍ - NEDĚLE

Třetí den v Poděbradech nebyl už tak slunečný..
možná poznali, že dnes odjíždíme...:o)


i poslední den byly procedury... příjemné odpočinutí..
hydromasážní vana s přísadou levandule...

než jsme se s Poděbradami rozloučily,
 navštívily jsme ještě malou kavárničku...
dobrá kávička nikdy neuškodí..


K pořádnému dámskému výletu patří i nákupy a já domů z Poděbrad nepřijela s prázdnou:o)

nová lucernička a krabička na poklady..


                                   nového ptáčka  a dózičku jsem také vzala s sebou domů..:o)


a nebyl to jediný ptáček, i tato aromalampička jednoho má..




 a pak ještě nový klobouk na lampičku..
Při odjezdu jsem viděla ještě hezčí, ale  už jsem si  ji jaksi nedovolila koupit:o)..

Po cestě domů jsme se zastavily v zahradnictví...
já tam snad ani neměla chodit...
Jediné štěstí bylo, že auto jsme měly naplněné k prasknutí 
a už se toho tam moc nevešlo..
I tak jsme však stačily nakoupit..
Každá jsme si v náruči odnášela spoustu rostlinek.
Já především nové bylinky
- rozmarýn, kari, levanduli -
na skalku na chalupu pak ještě nějaké trvalky..
bylinkám se doma  hned zalíbilo



ještě jsem zapomněla na nově koupené prostírání...


Návrat byl prima, 
manžel se na mě moc těšil...a já na něj.
 Když jsem vybalila všechny radůstky, tak byl rád,
 že pobyt byl jen víkendový:o))

Před spaním jsem ještě převlékla postel, 
aby mi ty poděbradské kytičky nechyběly:o))
s manželem jsme teď jak v růžovém sadě:o)
nebo v růžové zahradě...


doufám, že tahle kočka  byla  v posteli místo mně po dobu lázní
 a žádná jiná:o)))

Vám přeji krásný pozdní večer
a protože čtu nyní dost často o peřinách,
tak do nich brzy také půjdu:o)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.