středa 2. dubna 2014

SLEPICE



JEDEN Z DALŠÍCH MÝCH VELIKONOČNÍCH NÁPADŮ...LEVNĚ, RYCHLE, HEZKY:O)
šablonu slepice jsem nalezla na Pinterestu..



                           
                          TADY SI VŠIMNĚTE, ČASU ..19.25 A VENKU JE JEŠTĚ SVĚTLO...





Použitý materiál: obrázek slepice vytisknutý v tiskárně a nalepený na vlnitou lepenku, to aby to vypadalo i z druhé strany hezky a navíc se tvar zpevnil. Pak jsem tuto slepičku přestříkala zlatou barvou...po zaschnutí jsem natřela krakelovacím lakem, po uschnutí jsem přetřela druhou vrstvou a pak jsem dotřela malé spáry barvou...
Každý, kdo doposud slepičku viděl, měl pocit, že je z kovu..a on  je to jen obyčejný papír..

Opět jsem použila staré ramínko, buxusem obalené..dozdobila cibulkou sazečkou..kytičkou z pytloviny a jedním papírovým motýlkem... dvě vyfouklá vajíčka vše jen dozdobila..Málem bych zapomněla na 2 prázdné maličké ulity, které jsme našly na chalupě s vnučkou Aničkou..
Cena materiálu je cca maximálně 10 Kč.. za kolik zítra prodáme ještě nevím..ale bude to asi víc:o))..další slepičky a kohouti jsou černí.....také nafotím..:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.