středa 16. dubna 2014

VELIKONOČNÍ DEN VE ŠKOLE aneb...

to jsem si dala   :o))..
Popravdě se přiznávám, že jsem dnes měla co dělat, abych neporušila pravidlo "škaredé středy" a ani na chvíli se nezamračila:o)...Naplánovala jsem si pro své prvňáčky přímo hektický Velikonoční projekt..První hodinu jsme psali slova do vajíček -všechna se týkala Velikonoc, pak jsme měli velikonoční počítání se zajíčkem, říkali jsme si zvyky, naučili nové koledy a po velké přestávce jsme si rozdali výrobky, které zbyly z jarmarku...musím napsat, že až doposud to bylo fajn a děti se moc snažily..Pak  si také děti zahrály na detektivy. Měly za úkol tzv. Velikonoční pátrání...a pátraly opravdu náruživě....:o)...Jinak to ještě šlo:o)....pak teprve přišel kámen úrazu...poslední hodinu jsem měla naplánováno, že doděláme slepičku s vajíčky ...Vajíčka byla namalovaná, slepička předpřipravená, tak by to mohlo jít hladce..ale ouha...stužka, která měla projít vajíčky..neprocházela:o)). Rodiče, kteří vyfukovali vejdunky, byli tak moc šikovní, že dirky byly tak maličké...že to prostě nešlo..pomáhala jsem si ostrou špejlí..na ní jsem nalepila tavnou pistolí stužku, aby mi neutíkala a pustila jsem se do práce..první vajíčko...prasklo:o(..druhé vajíčko...prasklo:o(... a čas utíkal a mých 28 dětí čekalo na zázrak...který se nekonal ...
A tak ač jsem s tím vůbec nepočítala...jsem dětem na stužku vajíčka nalepila..dovedete si představit, jak to příšerně vypadalo? Pokud nedovedete, tak buďte rádi....děti, které milují svou paní učitelku, chválily, ale co tomu řeknou doma rodiče, tak to tedy nevím:o))..chyba byla na mé straně..měla jsem si to předpřipravit dříve, ale....Na mou obhajobu hraje jen to, že já nevěděla, která vajíčka jsou čí...
Hodinu jsme i tak přetáhli o 15 minut...děti si odnášely slepičky...a já v tom fofru je nestačila ani vyfotit. 
Takže, milé blogerky, právě jste přišly o jedinečný snímek krásně nepovedeného výrobku...
Vždycky jsem ale všem říkala, že co je od srdce a z lásky vyrobené.....je krásné. 
Snad to rodiče ocení:o)))!
PS: Vydržela jsem se neškaredit, tak snad to se mnou příští rok vydrží:o)!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.