pondělí 12. května 2014

CHALUPA A JEJÍ OKOLÍ

Na chalupě je pořád co dělat..máme ji něco málo přes 10 let a je to nekonečná práce..ale i veliká radost..

Naše malá zákoutí, jediná prapůvodní zeď..kterou jsem nedovolila zbourat..


posekáno...

tyto 3 túje jsem si před 9 lety přivezla z Německa...byly velké asi 25 cm a jedna stála 1 euro..
Kde by mě napadlo, že z nich budou takové veliké stromy..brzy z nich bude živý plot..


pohled dolů do údolí na kostelík a na to,že máme posekáno:o)


a na druhou stranu, taky máme posekáno:o)


náš štít...


příroda kolem, kam jen oko dohlédne..




sousedovic nádherná lípa..
a pohled na Žalý..



a na Černou horu

chalupa zezadu...
a poražená třešeň..naivně jsem myslela, že třeba obrazí...asi z ní bude základ na stůl..



moje sazečské umění..
ono to roste víc než se předpokládalo:o)




nějak to přerůstá:o).
a já  nemám srdce to vykopat..
ale brzy budu muset..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.