úterý 13. května 2014

CO KVETE A POKVETE

Kapradí roste jako z vody...
já ho miluju, manžel ho považuje za pěkný plevel:o)



pelargonky už pomalinku začínají nasazovat na květy.
.očekávám neskutečně dlouhé tyrolské  převisy..:o))



kari, majoránka i tymián se taky krásně rozrůstají..



všudepřítomní Ančí a sedmikrásky...už jsem jich snědla 5, ještě musím sníst 2...
prý mě nebude celý rok bolet hlava, tak uvidíme:o))




rododendron už sousedce krásně kvete..my jsme v očekávání...

bouřka - nevím, jak se tento plevel jmenuje, ale jako malá jsem ji takhle říkala..má krásné kvítky, tak ji nechávám u mně na skalce žít:o)
kytky mi vrůstají do sebe..já před lety- zahradník začátečník..
nějak jsem nepočítala, že se všechno rozroste...


pivoňky už mají také na květ..



jabloň a do ní vrostlý šeřík...

pokvete i černý bez..na ten se těším..budu zase jako vloni dělat šťávu..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.