sobota 31. května 2014

DOMÁCÍ HOUSKY


Zapomněla jsem vzít na chalupu pečivo. Naštěstí jsem měla sebou kvasnice a tak jsem se rozhodla, že upeču domácí housky..Už jsem je jednou dělala, ale neslavily moc velký úspěch, protože chutnaly jako slané buchty. Dnes jsem zkusila jiný recept a jsou mnohem lepší..

Co budete potřebovat:


Většinu surovin máte běžně doma. Na asi 12 kousků pečiva si připravte:
- půl kostky droždí (nebo dvě lžičky sušeného)
- 1 lžičku cukru krupice
- 300 ml polotučného mléka
- 1 lžičku soli
- 500 gramů hladké mouky
- 1 celé vejce
- 1 žloutek
2 lžíce oleje (rozpuštěného másla)
- na posypání podle chuti sezamové semínko, mák, kmín, papriku nebo hrubou mořskou sů

Zdroj:http://hobby.idnes.cz/vonave-domaci-rohliky-a-housky-jako-malovane-krok-za-krokem-p4n-/hobby-domov.aspx?c=A100518_152439_hobby-domov_bma





k houstičkám grilovaná krkovička 
a večeře je na světě:o)
Prima večer všem!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.