pondělí 26. května 2014

DVOUMINUTOVÝ ZÁZRAK ANEB 2 MINUTE MIRACLE GEL

Já jsem zaregistrovaná na stránkách Blogerky.cz a pokaždé, když je otevřu, otevře se mi  zároveň svět mladých blogerek a s ním i testování různé kosmetiky, rtěnek a řasenek, krémů  a tak mě napadlo, že Vám také něco ukážu...
Nepropaguji, protože tento výrobek není ještě u nás v Čechách, ale pokud byste se někdo měl možnost dostat do Spojených států, tak tam je tento zázrak k mání..
Já se k němu vloni o prázdninách dostala jako " slepá k houslím". Po  příjezdu do států mě známá, která pro nás přijela na letiště, řekla, že v pátek mě očekává doma na prezentaci nového gelu, který vyhladí vrásky, odstraní problémy s akné, vyhladí ruce, paty..prostě zahladí kdeco a navíc budete vypadat svěže a mladistvě..Přiznám se, že jsem měla ohromnou radost:o( , teď to myslím s nadsázkou, protože mě akce tohoto typu vůbec nelákají, navíc v cizím prostředí atd.. Na druhou stranu jsem si řekla, že uvidím, jak se takovéto akce pořádají i jinde než u nás..a tak jsem šla..ostatně Gabča by mě tam pravděpodobně stejně dotlačila...
V pátek jsem přijela na party, kde byli asi 4 manželské páry a pár, který produkt předváděl..Celá prezentace probíhala ve velmi příjemném duchu, nikdo nikomu nic nevnucoval a gel byl předváděn jen tomu, kdo opravdu chtěl... Já jsem si řekla, že by bylo škoda to nezkusit a tak jsem se nechala zkrášlit...musím napsat, že jsem tomu nijak moc nevěřila. Gel působí jako scrub, ačkoli jeho konzistence neobsahuje žádná zrníčka..je to čistý gel.( je v něm obsaženo aloe, měsíček, voda, která se získává z pod ledovců a která je stará miliony let a ještě asi kdeco:o)..kůže se i při velmi jemných pohybech začala drolit..po odstranění těchto částeček kůže zůstala kůže na dotek velmi jemná a hladká...okamžitý efekt byl - kůže napjatá a skoro! bez vrásek..( v 50 letech vypadat jako miminko, to by už musel být "nadpozemský" zázrak! A to všechno jen během dvouminutové aplikace...nanešení - pak 45 vteřin až 1 minutu nechat působit, pak hladkými krouživými pohyby ze sebe sundat vrásky a smýt vlažnou vodou, toť vše!
Já byla po prezentaci nadšená. Manžel vzhledem k tomu, že ví, že se ráda nadchnu pro všechno, se nechal též zkrášlit. Když napíšu, že byl opravdu překvapený a hned řekl, tak si to kup:o), tak to mluví samo za sebe!
Jenže na amerických prezentacích to nechodí tak jako u nás. Já myslela, že si to budu moct hned odnést domů.jenže oni to tam vůbec nenabízeli a já byla vlastně zklamaná..Nakonec jsem svůj ZÁZRAK  dostala, ale asi až po 3 týdnech..Musím napsat, že od té doby jsem si ho nechala koupit už 2x. Nepoužívám ho denně, i když zpočátku jsem si ho aplikovala každý večer..On totiž zároveň  i odličuje pleť..
Jinak mě Gabča v Americe zaregistrovala a já bych ho tam mohla i prodávat...ale to by bylo moc složité..(jelikož nejsem americkým občanem a neodvádím tam daně), takže mám jen webové stránky a kdo by chtěl, tak se může na ten zázrak podívat..:o)
Jeho cena na americkém trhu je cca 50 dolarů..Upozorňuji, že ho nedistribuji ! Možná se v průběhu roku dostane i k nám do Čech, uvažuje se o tom, že tato firma, která prodává i produkty na hubnutí, koktejly, polévky, léky bude hledat kupující  a prodávající i v Evropě..kdoví?...Pak třeba možná budu zdejší distributor..protože je to gel, u kterého jeho účinky vidím..

Kdo bude chtít o něm vědět víc, stačí, když dá do vyhledavače 2 Minute Miracle Gel nebo se podívá na ty moje stránky www.myoave.com/jirina











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.