sobota 24. května 2014

KNIHA

Koupili jste si někdy knihu díky jejímu obalu?
 Já ne...
...ale včera jsem udělala výjimku a velice se omlouvám Ivě Pekárkové,
 že jsem si nejdříve nepročetla vzadu o čem kniha je...ale zaujal mě natolik obal a název knihy..
že jsem ji prostě musela mít..
Kniha se jmenuje Péra a perutě...
a její obal je lítací..respektivě ve mně vyvolal vzpomínky na mé lítací období:o)..
je to zpátky asi(ježiš to je strašné) 15 let, kdy se mi pravidelně zdávaly létací sny..
Nebyly to obyčejné sny..byly to sny živé, tak živé, 
 až se stalo, že mě jednou manžel našel,jak si v koupelně po probuzení zkouším létat..stála jsem tam , rozpažené ruce, nohy na špičkách a zavřené oči a usilovně jsem se snažila vznést...a NIC! Manžel mi to určitě překazil, protože dostal záchvat smíchu 
a později to samozřejmě všem známým vyprávěl.
Teď musím napsat, že jsem si nejen přečetla o čem knížka pojednává, dokonce jsem ji prolistovala a musím napsat, že už teď vím, že se mi určitě bude líbit, protože po přečtení pár řádků jsem zjistila, že je čtivá a že se mi určitě bude líbit.
Čtu velmi ráda, ale přiznávám,
čtu pouze o dovolené..
Naštěstí mám dovolenou poměrně dlouhou a tak si knížky užívám...jakmile se začtu, prožiju si děj s hrdiny románů, stávám se zamilovanou, opuštěnou, dokážu vyřešit záhady, dokonce i vraždy(někdy i dříve než to hrdina vyřeší, já se stávám lepším detektivem,protože jsem to už rozlouskla:o)...s knížkou se já dokonale sžiju..
občas zapomenu, že jsem manželka a oběd je později apod..
Nepředpokládám, že Iva Pekárková, by někdy četla můj blog, 
ale slibuju, že s její knížkou ožiju a dokonce vezmu knížku o prázdninách  za velikou louži...
 Rozhodně ji tam nepřečtu jen já, ale shltne ji i moje dcera, manželova maminka a pokud uznám za vhodné:o)..tak i manžel( i když nevím, zda ho Pera a perutě zrovna budou lákat)..rozhodně by mi mohl uvolnit perutě při nakupování:o),
protože to bych pak určitě dokázala i vzlétnout nejen boeingem,
ale i hlavou v oblacích se rozletět po amerických obchodech:o)..
KOMENTÁŘ MÉHO MANŽELA BY ZNĚL: 
... odletí jedině peníze z mého (nebo jeho:o)) účtu...:o)
mějte krásný víkend..
Vaše Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.