sobota 17. května 2014

MERUŇKOVÉ KOLÁČE

TZV. NOČNÍ..
Tak si představte, že jsem se ještě v 9 hodin večer rozhodla, že udělám k sobotní snídaně meruňkové kynuté koláče..není to pro mě tak těžké, protože většinu za mě udělá domácí pekárna..takže já jenom dám do pekárny všechny ingredience:
250 ml mléka
120 g másla
70 g cukru 
lžíce skořice
2 lžíce oleje
špetka soli
500 g polohrubé mouky
1 kvasnice mohou být i sušené
2 celá vejce

Jakmile těsto vykyne, udělají se koláčky, které se naplní tvarohem (tvaroh, cukr, mléko- podle chuti) a dozdobí meruňkami. Nakonec se koláčky posypou drobenkou( hrubá mouka, cukr krystal a máslo)..
a pomažou vajíčkem a dozlatova upečou...

Za 1 hodinu a 35 minut má být hotové těsto..Jenže....
Asi po půlhodině mi manžel povídá, to je normální, že to těsto jen leží? A já na to, že to nakyne později..
Mezitím si v klidu háčkuji ....
Po 1 hodině 35 minutách jdu dělat koláčky...chvíle zděšení! :o)....těsto leží a vedle pekárny leží kvasnice..já je tam zapomněla dát.. a to jsem si vzala foťák, jak to krásně nafotím..manžel se mi směje..

Je 11 hodin a já tam přidávám kvasnice..takže cca v 12. 35 minut bude těsto hotové..jestli do té doby neusnu:o)..pak asi místo jednotlivých koláčků, udělám 1 velký koláč na plech...
Předpokládaný konec pečení odhaduji tak na půl 2 v noci..
Ještěže s námi nejela tentokrát Anička a já budu moct prospat dopoledne...
Naštěstí je venku hodně ošklivo..tady v Krkonoších neskutečně fouká vítr. Takže ráno určitě o nic nepřijdu..



toto je výsledek po hodině a půl...ach jo:o)..
přeji všem klidný spánek a já jdu hlídat to těsto..
dobrou noc..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.