sobota 17. května 2014

NAŠE HOLKY

Musím napsat, že tak trošku nadržuji na tomto blogu mé dceři..Mohlo by se zdát, že už další dítě nemám a to bych nechtěla.protože, tak jako mám úžasnou dceru, tak zrovna tak mám i úžasného syna..
Moje dcera má 2 krásné holčičky - moje úžasné vnučky..
Syn má také 2 holky- také obě krásné a úžasné..Jedna - ta krásnější je jeho přítelkyně..a pak jejich společné miminko, které oni považují za rovnocenné jako vnučky a občas nám vyčítají, že k nim nechodíme jejich miminko navštěvovat. Když občas oni navštíví nás..tak já doma začínám dopředu stěhovat, protože vše, co je v dolních částech nábytku nemá šanci na přežití...
Megie je nádherná Novofudlanďačka..je opravdu krásná, jen trochu uslintaná a docela doooóst veliká...
Je to jejich láska, takže ji uvidíme u nich  na posteli , na sedačce, na křesle .. pro co já třeba na chalupě nemám až tak pochopení, protože pokud zalehne Megii, tak další 4 členové naší rodiny musí stát, protože si už nesednou:o)). A tak jsme občas označováni, že ji nemáme rádi :o).
Můj syn hraje florball a tak většinu víkendů musí zůstávat doma a na chalupu tak často nejezdí, takže se o sedačku tolik nepřetahujeme:o)..




                                                                     
Péťovi i Štěpánce  
 to moc sluší.
 Trošku je zanedbávám..
ale asi jim to až tolik nevadí:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.