pondělí 5. května 2014

NOVÝ POSTŘEH O HEZOUNOVI

Nikdy jsem netušila, že když vystavím na svém blogu manžela s titulkem HEZOUN, tak mi stoupne sledovanost blogu:o)..navíc Hezoun se v příspěvcích dostal hned na druhé místo ve sledovanosti mého blogu....Manžel z toho má legraci a prý ho musím vystavovat častěji:o))..Já se prý se snažím vyrábět možné i nemožné a nikdo se nedívá...a jen je tam on - JEŠITA:o)...tak má i nejvíc příspěvků...O tom to ale  vážně není...Začalo mě prostě bavit komentovat si svůj život....a život lidí, které tolik miluju....vést si deníček věcí všedních i těch, které se už nikdy nebudou opakovat...Dny, hodiny i minuty jsou jedinečný..a mnohdy moc krásný..Tak proč si je neuchovat?

PS: Jo a HEZOUNA nedám:o)..znamená pro mě hrozně moc, je mi s ním hezky a těším se z toho, že jsem s ním.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.