pátek 9. května 2014

PÁTEČNÍ POHODA

Není zvykem,že by pátek byl volným dnem..ale tento a minulý víkend je výjimkou...Přiznám se, že je to příjemná změna..jsme opět na naší milované chaloupce a máme tu s manželem naši ještě milovanější vnučku Aničku..kdo má vnoučata, dá mi za pravdu, že celodenní hlídání skoro čtyřletého dítěte není zrovna odpočinkovou idylkou..navíc, když venku prší a počasí nenahrává k žádným aktivitám venku..
Už tím, že mám dnes volno, se dá pochopit, že jsem učitelka...samozřejmě to ví i má vnučka, takže dopoledne proběhlo jak jinak než ve škole..Já učitelka a děda coby "ředitel" jsme učili Aničku a všechno, co po chalupě našla:o)¨
naše škola..
jak vidíte žáků celkem dost..
cvičíme, zpíváme, počítáme, pexesujeme...
Na chvíli přestalo pršet..jdeme na procházku, natrhat kytičku..



 Pak následuje hodina vaření..musíme také něco jíst..a tak Anička i její "spolužáci" pomáhají...na pracovní ploše je mám snad všechny...pomalu víc se tam nevejde..ale za oběd jsme od dědy dostaly pochvalu.



Pak jsem se snažila přesvědčit Aničku, že taková chvilka spaní po obědě by byla úžasná...
ale marně...
Tak jsme začaly vyrábět kytičky z obalů od vajíček..teda já stříhala a Anička to všelijak kroutila, jak jsem jí radila..

 Takhle to začalo..

a takhle to pak vypadalo..



kytičky vypadají docela hezky..ale zjistily jsme, že nemáme barvy, aby se natřely..Mně se líbí i takhle přírodní, ale kvůli Aničce je natřu..zítra z nich uděláme věneček na dveře..

Barvy nebyly a tak jsme přesvědčily dědu,že bychom mohli jet do Jilemnice do cukrárny na zmrzku..(hned vedle je to papírnictví:o)..a tak jsme jeli...
foťák jsem zapomněla a tak nevidíte tu krásně jahodovou zmrzlinu:o)
Papírnictví mělo vše, co jsme potřebovaly..temperovky, k tomu vodové barvy, běloby, provázky, i dětské nůžky pro Aničku a taky jsme do košíku přidaly bublifuk..
já našla ještě srdíčková tiskátka, která se určitě hodí...
Když jsme přijeli všichni domů, tak Anička nejdříve vylila skoro celý bublifuk:o)..i přesto bylo bublin až dost:o)
a pak malovala a malovala a  stříhala a byl chvíli klid:o))






nové nůžky pro Aničku..
jelikož včera bylo docela hezky a zjistily jsme s Aničkou, že jsou ještě pampelišky, tak jsme včera nasbíraly a naložily další dávku na pampeliškový med...tak jsme ho dnes daly vařit...


 doufám, že bude stejně tak dobrý jako ten z minulého týdne...

Anička si pak hrála chvíli Logico, to jí baví a já si chvilku mohla číst časopisy, co jsem si sem koupila, že si je v klidu přečtu..těším se na ně od středy a ještě to tak nějak nevyšlo..tak chvíli teď..

Hurá, přestalo opět pršet a děda se nabídl, že půjdou s Aničkou ven..já nemůžu vařím ten med:o)) a čtu si..
mezitím jsem ale zadělala těsto na šneky..
  pak jsem zjistila, že mi došel vanilkový pudink a tak jsme s Aničkou udělaly pudink čokoládový...protože těsto nějak moc nakynulo, tak jsme ještě udělaly šneky jablečno-skořicové....


Musím napsat, že se vážně povedly..




Je večer...a já se těším, že Anička brzy usne:o)),
ještě slít ten med...

a hotovo!!
Večeře, umýt, zoubky a spát...:o)!

A já teď v klidu píšu dnešní den..a přiznám se, ještě zítra a neděle a já si snad půjdu v pondělí odpočinout ke svým 28 prvňáčkům do práce:o)..
Vám Všem přeji krásný víkend...
Vaše Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.