úterý 20. května 2014

PRO ZASMÁNÍ

tedy alespoň já se smála...
Včera přišla za mnou do třídy má kamarádka..úžasná kolegyně..navíc taky babička jako já. A jak už to mezi babičkami bývá, tak si rádi povídáme o svých vnoučatech..Já mám holky...tak ji odhaluji ten holčičí svět a ona naopak babička vnoučka mi ukazuje ten klučičí..Poslední dobou je její vnuk prý občas i K.O.:o))..ale tohle si nemůžu nechat pro sebe ale dovolila jsem si to sem dát..:)
Matýskova maminka při cestě autem povídá: " Já mám sen, přála bych si plavat s delfíny."..
Matýsek vzadu poslouchal a povídá: "Maminko, já mám taky sen, přál bych si skákat se zajíci:o))!"


No není to úžasné?.o))Ještě teď se směju... Dětská fantazie je prostě úžasná..

Jaké sny a přání máte Vy?

Když tak o tom přemýšlím, chtěla bych si pochovat malého medvídka Pandu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.