úterý 20. května 2014

STROM MÉHO ŽIVOTA...aneb co mě nabíjí..

Kdysi byl mým stromem ořech, který stál na zahrádce našeho rodinného domu..Pak ho skáceli a já si hledala strom další..malá členitá jabloň v " panské zahradě" se mi zalíbila a ráda jsem jako holka na ni lezla a snila si své sny...Když jsem vyrostla, odstěhovala jsem se a pravděpodobně už jako dospělá bych na strom nelezla..možná  bych chtěla, ale asi už nevylezla:o)...Co učím na naší škole na zámku, tak okna mé třídy směřují do  zámeckého parku...a tam jsem si tzv. "adoptovala" dub...jeho větve pomalu sahají do oken třídy..jejich energie k nám určitě dosahá ( asi proto mám tak živé žáky:o))...Ráda se koukám z okna...na tu krásu..je to pro mě taková nabíječka:o)) a teď se o ni s Vámi podělím...
pohled z okna..

Jeden jediný strom a tolik  nádherné zeleně...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.