čtvrtek 15. května 2014

VĚCI ...

CELÝ ŽIVOT NÁS OBKLOPUJÍ VĚCI...
nevím, jak jste na tom Vy, ale v průběhu mého života se mění můj vkus..Probíhá v takových vlnách...
Můj první byt byl zařízen do starožitna..většina věcí byla hodně starých, cenné obrazy, hodiny, komody,vyřezávaná jídelna...
pak přešlo pár let a já chtěla všechno nové..
úplná změna..tu starou krásu jsem nastrkala kam se dalo.
Nádherný starožitný psací stůl jsem prodala za pár korun, hodiny strčila pod postel, staré obrazy vrátila manželově mamce, jídelna se prodala...
a nakoupilo se vše nové , moderní...
pak přišlo období přírodního dřeva... a to hlavně na chalupě...
do toho zas nějaká moderna...
A dnes? 
Jak já bych zase všechno vrátila..hledám a sbírám staré věci, 
lezu div ne po skládkách, oblíbeným obchodem by pro mě teď byl bazar, antikvariát atd. :o)
Mám radost ze starých úlovků..
jenže....
Jenže jsou věci, které zase nelze jen tak vyhodit...ke kterým si člověk udělá jakýsi vztah..
Tak například  toto dílo visí nad mou hlavou  
a já vždycky, když se podívám nahoru, tak se modlím, zda ta skobička, která ho drží, to unese..
je to z kovu a asi by to hodně bolelo, kdyby se to zaseklo do hlavy:o))



A tuto masku máme s manželem rádi..
je od člověka, kterému můj muž moc pomohl..
Je to projev díků
a nás už provází hodně dlouho..
usmívá se na nás
 a voní dřevem..
a strašíme s ní taky  vnoučata:o))


A pak ještě  hodiny ..tyto jsem našla na Fleru..jsou vyřezané  z lipového dřeva


Když přijel na návštěvu můj bratr, tak mi řekl, co to mám za kočku..
(do té doby jsem v tom žádnou kočku neviděla)
ale mně se i tak líbí..


Taky máte občas chuť všechno měnit?
:o))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.