neděle 17. srpna 2014

ČEPIČKA PRO EMIČKU

Včera jsem si přečetla krásný článek od Radušky - Kouzlo mého domova.http://radunka1062.blogspot.cz Moc mě oslovil. Chci jen jako důkaz dodat, že její blog vážně považuji za dokonalý a že je pro mě velikou inspirací...Učím se dělat věci hezčími, i když ne vždycky se mi to daří. Myslím, že čepička se mi docela povedla, a tak díky Radko! Díky Tobě moje vnučky nebudou mít na hlavičkách vystouplé špičky čepiček, jak tomu bylo skoro doposud..vždy jsem háčkovala tzv. od oka..teď už podle tvého návodu vím, jak na to a dokážu si to i spočítat..takže základní kolečko mi už jde...pak už si to ovšem motám podle sebe..Přiznám se, že nemám ráda počítání v řadách a tak už si to pak dělám po svém..kytička se mi taky nepovedla, protože jsem se nedržela přesně návodu..ale zase je to originál:o)).
Důležité je, že Emičce sluší a její mamince se líbí...
Tak tady je:o)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.