pátek 22. srpna 2014

NENUDÍM SE...

když není zrovna krásně, tak beru do rukou háček...a protože letos hodně tzv." džemuji"  i  "meduji"
 tak si zdobím sklenice...obháčkuji co se dá:o)
Nedělám rozhodně velké zásoby, protože pak se to nesní a hromadí a hromadí..
Letos jsem se rozhodla udělat jen to, co se sní. 
Navíc si to zdobím proto, že sklenice chci mít na očích. Ne proto, že bych se chlubila, že je mám obháčkované, ale proto, aby se spotřebovaly. 
Když je totiž zastrčím na komory za chalupu, 
zdá se být nm zatěžko pro ně dojít a pak dochází ke kumulování zásob..
Takže moje zásoby zatím jsou :
3 smrkové medy
5 pampeliškových medů
10 meruňkových džemů
4 broskvové džemy
5 švestkových džemů
4 skleničky švestkových povidel (tady budu ještě přidělávat- buchty jsou buchty:o))
bezinkové šťávy
Chystám se ještě na špendlíkový džem
a hlavně na jablkové, kterými pak v zimě plním štrůdly, buchty, koláče...


Když čtu dosavadní výčet, tak si myslím, že zase něco zbyde.
A to jsem letos promeškala maliny, jahody i rybíz...
Manžel by to komentoval, že naštěstí:o),
protože bude muset dělat poličku, kterou jsem si vymyslela
a čím méně  zavařenin, 
tím méně práce:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.