neděle 21. září 2014

DÝŇOVÁ ÚRODA


Bála jsem se, aby dřív nebyla zima než já doháčkuji svou dýňovou úrodičku..ale po napsání článku o lenosti jsem se do toho pustila naplno:o))
a tohle už je sklizeň..
Pořád ještě není rozhodnuto, kde nakonec bude její místo..
při focení se dýně stěhovaly z místa na místo:o)







od mamky jsem dostala také kytici mých oblíbených mochyní..
krásně to tu dokáží rozsvítit,
ne nadarmo se jim říká lampionky




Mochyně židovská třešeň
je nenáročná vytrvalá okrasná rostlina,
U nás je její pěstování doloženo už od 16. století.
No řekněte, není nádherná?






pár okrasných dýní jsem dostala ve škole od dětí...
mně letos žádná nedorostla:o(..
Mějte se nádherně a krásný začátek nového týdne
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.