sobota 20. září 2014

LENOST



Cítím se docela unaveně a v hlavě mám prázdno..Mám děsnou chuť napsat nový článek, ale o čem? Najednou mě vůbec nic nenapadá...a to se mi moc často nestává... Asi to bude tím, že jsem dneska totálně líná...nicnedělání mě  ubíjí,ale zase na druhou stranu se cítím odpočinutá..Těšila jsem se, že na chalupu přijede dcera s vnučkami..to se člověk nenudí,holky nám to prostě nedovolí:o)..Teda popravdě, já bych se nudit nemusela i když tu holky nejsou, práce je tu ažaž..Jenže já sedím, lenoším, jen si háčkuju ty nedokončené dýně a přitom jedním okem sleduji telku..Představte si, že já jsem dnes tak líná, že jsem ani nevytáhla foťák, abych vyfotila švestkový koláč, co jsem upekla po obědě..To jindy bych už měla fotky připravené do příspěvku..
Že bych s nadcházejícím podzimem zpomalila svoje tempo?
Teď jsem si vzpomněla na manželovu babičku, naši Máňu, ta mi vždycky říkala:
 "Jířo, ty seš jako vítr!":o)..směju se tomu a ráda na to vzpomínám. 
Zemřela v necelých 102 letech a sama byla neskutečně vitální..
Proboha, já po padesátce se dneska cítím jako stoletá a do ničeho se mi nechce...
A to kdybych žila tak dlouho jako Máňa, tak jsem teprve v půlce života:o)..
Jak sleduji jedním okem televizi..uši používám obě, tak slyším:
"Nemůžu ani chodit"...,
"tak běhej"..:o)
a co z toho vyplývá? 
Prostě, když už nemůžeš, tak ještě můžeš:o)!
No a nakonec zjišťuju, že příspěvek o mém lenošení, nicnedělání  je poměrně dlouhý..
Tím netvrdím, že je nějak duchaplný!
Důkaz, že i o ničem se dá něco napsat...
Zítra se polepším...:o))

Ještě pro zajímavost: 

Lenost je opakem činorodosti.Lenivý člověk nevyužívá potenciál svých schopností, není ochotný jednat nebo se starat.(já uvařila, upekla:o))Dřív byl nazýván hříchem smutku.V rámci křesťanství patří mezi sedm hlavních hříchů.
/citováno z wikipedie/


Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví. 

 Jules Renard


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.