pondělí 1. září 2014

PRVNÍ ŠKOLNÍ DEN

TAK VŠECHNO NACHYSTÁNO 
A MŮŽEME ZAČÍT...
mimo jiné jsem si připravila také foťák, že vyfotím všechny mé žáky první školní den..
že nafotím naši novou žabičkovou třídu..
Radovali jsme se ze společného setkání po prázdninách..
a víte jak to dopadlo?
Bez jediné fotky,
ale s radostným vítáním..
Tak snad se mi ty moje žabky a žabáky podaří vyfotit zítra.
To snad bude více času!
Přeji krásný večer!
Inka

PS: Ještě musím napsat, že moje vnučka Anička dnes byla poprvé ve školce. Moc se jí tam líbilo a byla docela naštvaná, proč odchází tak brzy, když tam ještě děti zůstávají(ona byla teprve na zkušené). Když jsem se jí odpoledne zeptala, jak se jí tam líbilo, tak mi řekla, že tam i čůrala a že tam mají krásné malé záchůdky a prý se jí líbí Venda:o)..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.