úterý 23. září 2014

SBOHEM NEJEN LÉTO..

Poslední naše letošní pampeliška
a i já  jsem dala létu sbohem..


Vyměnila jsem doma léto za podzim
a zvykám si na  nové odstíny ..
barvy vřesů, mochyní a dýní..
Vůně a plápolání svíček 
mě začíná těšit..
Vidina poklidných podzimních večerů
s háčkem v ruce mě docela láká.
Na druhou stranu počasí venku,
déšť,vítr, zima,
tak na to ještě moc připravená nejsem..
...psychicky..
 Co se týká oblečení, tak to ano:o)
  paradoxně jsem si v létě na Floridě koupila zimní péřový kabát a péřovou bundu:o)).
A to tam místní chodí po celý rok v kraťasech a tričku..
Jak já jim závidím, že mají pořád hezky..
No a teď taky malinko závidím mému synovi,
který tam za týden na měsíc letí..
Ale taky mu to moc přeji.
A jak tak píšu o mém Péťovi, nedá mi to,
abych nenapsala velikou událost z minulého týdne..

Hádejte:o))..
Obrázek Vám  napoví.


Uhodli?


a já to prozradím..
..zásnuby..
Strašně moc bych jim přála,aby byli spolu pořád šťastní..

Péťa  už dlouho bydlí společně  se Štěpánkou..
Dalo by se říct, že už dlouho není jenom můj..
a já si teď kromě podzimu zvykám i na skutečnost,
že z mého malého Péti vyrostl muž,
který bude brzy zakládat svou rodinu..
další nový příběh našeho rodu..


takhle kdysi začínali..moc jim to pořád sluší..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.