pondělí 29. září 2014

STRAŠÁKŮ SE NEBOJÍME

U Ivetky na bloguhttp://www.ivetule.cz jsem si objednala pro všechny žáky překližkové výřezy.
 A protože dorazily právě včas..mohl k nám do třídy přijít podzim..
děti byly nadšené a moc se jim práce líbila. 
Malovaly akrylovými barvami, já jim pak přilepila oči tavnou pistolí...
/ještě teď si foukám popálené prsty:o))../
Rozhodně to ale stálo za to! 
Pro třídu jsem objednala také jednoho velkého, kterého jsem namalovala předem
 a vystavila společně s girlandou(také od Ivetky) na vstupní dveře..
Strašáci nám budou zdobit třídu až do 31. 10, kdy máme strašidelný den..
to si je děti odnesou domů..
Musím napsat, že jedno už vím jistě! Brzy si objednám ty samé výřezy na sněhuláky..
děti se už těší, jak si je nabarví..ale to nebudu předbíhat, protože teď je tak krásně..
sluníčkově..



My strašáci se určitě necháme ještě znovu nafotit, až budeme úplně krásní a naaranžovaní
jsme už krásní i takhle na hromadě..
ale:o))....


Mějte se moc krásně,
 to Vám přeji já i naši strašáci:o))z II.B

PS: Ivetko, moc děkujeme za skvělý nápad, za rychlý obchůdek a za ochotu..
a já se těším na další nákup a balíček od Tebe...díky Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.