středa 8. října 2014

LEVANDULE


Levanduli já prostě můžu..a ona může mě..:o)
Bydlí se mnou..
Obývá naši ložnici, jídelnu, kuchyň, předsíň.
 Ubytovala se i v obýváku 
a dokonce se nestydí být s námi ani na záchodě a v koupelně.
Zabydlela se i ve svíčkách, ve sprejích, vonných sáčcích..
Vůbec jí nevadí, že už není v plném květu, hlavně že prý voní světu:o).
Zvykli jsme si žít s ní v symbióze..
a ona nás neopouští ani na chalupě..
a nejen to, ani cestou na chalupu nás neopouští...
Je doma všude, v bytě, v autě, na chalupě, ve škole...
Představte si, že se jí líbí i u mně v kabelce,
nevydržela to a vtírá se mi i do kůže..
Je příjemně krémová a vůbec není vlezlá. 
Klidně počká, až si s ní namažu ruce a pak je schopná ovonět můj diář, knížku..
Navoní i učebnice, provoní sešity.
 Jedničky nejsou jen  červené, ale i voňavé...levandulově voňavé...
Ona mě neopouští!
Je se mnou v časech dobrých i zlých..
JE TO MOJE VĚČNÁ LÁSKA!
Přála bych si být 
úplně celá, celičká
LEVANDULOVÁ...:o)





Přeji Vám krásný voňavý den..:o)
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.