středa 1. října 2014

MĚSÍC ŘÍJEN

Mám ráda měsíc říjen..
Staly se v něm pro mne jedinečné věci..
 narodil se mi můj syn /před 27 lety/  a dcera mi porodila moji první vnučku/před 4 lety/..
Je to úplně neskutečné..čas neúprosně letí a my budeme slavit Aniččiny 4. narozeniny.
Vždycky byla neskutečně pohodové miminko, dnes už je to milá malá slečna..
dcera mi občas má za zlé, že ji snad mám raději než Emičku..tak to ale  není..
Jen na Aničku bylo tak nějak víc času:o)
Před lety jsem neměla ještě svůj blog a nemohla zveřejnit tyto - pro mě úžasné fotky 
a tak se podělím až teď..
Tehdy byl Aničce 1 rok,
jeli do ateliéru nechat Aničku nafotit..
Fotografka měla připravené nádherné dekorace
a Anička tehdy úplně všechny ojedla.
Na většině fotek je úžasně oslintaná...


na dýně jen dva zuby nestačí:o)



Musela jsem sem dát i tuto fotku u které jsem se pořádně nasmála..hodili do vzduchu listí a takhle tím Aničku vyděsili :o))


jedno jablko je málo:o)


takové focení, to je teda dobrota:o)..


Zbarvené podzimní listí, jablíčka a dýně..není to nádherná dekorace?
:o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.