sobota 4. října 2014

NAROZENINOVÝ..

Dnes odpoledne jsme slavili Aniččiny 4. narozeniny.
Bude je mít sice až 7. října, 
ale dort jsme měli již dnes..
Naše Anička miluje pohádku Ledové království,
Annu, Elsu a sněhuláka Olafa,
a tak téma dortu bylo předem jasné:o)..
Ve firmě www.zravypapir.cz jsem objednala podle obrázku Annu a Elsu. Musím napsat, že z jejich přístupu jsem byla nadšená. Velice rychlé jednání.Pokud bych měla ohodnotit, tak vážně na 1 s *. A tohle není rozhodně nějaká placená reklama..to je jen čistě moje hodnocení.
Původně jsem chtěla dort vytvořit sama,
ale pak jsem ho stvořila úžasným rukám jedné šikovné maminky, 
pro kterou je pečení koníček, potěšení..
Kdyby byl někdo z okolí a chtěl vážně výborný dort, tak mrkněte a můžete i objednat..


Tímto paní Janě moc a moc děkuji:o)!!
Dort splnil všechna naše očekávání a hlavně Anička z něj byla nadšená!







Anička je už malá slečna..
 Je ještě nemocná,
ale rozhodně to nedává znát:o)





a teď pořádně fouknout....



a jako z ledového království byly i dárky...
protože zima může přijít brzy..tak:o) ať je Anička připravena..




sluší?
Hračky jsou lepšími dárky..
Jakmile nakoupíte, tak vám to spočítám:o)...




a už jsem chytla králíka:o))


Mít narozeniny je príma:o)!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.