pondělí 27. října 2014

NEJEN PROCHÁZKA LESEM

Je odpoledne, dá se říct, že pozdní odpoledne, i když je jen 15.45..
Pomalu se začne stmívat..sluníčko je už hodně nízko..
Jsem ale šťastná, že vůbec nějaké sluníčko dnes je..
Jdu jen kousek do lesa..původně na šípky a borůvčí na výzdobu...místo toho si odnáším z lesa 4  staré lahvičky. Co všechno lidi nevyhodí a proč vůbec do lesa..Né, že bych neměla z úlovku  radost. Už se těším, že s nimi něco provedu..



Procházím kolem mraveniště a myslím na Ajku..asi jsem měla vzít mravencům cukr..I tak mají napilno...a je jich všude plno..Mraveniště je obrovské, mravenci taky a já se kontroluji,
 jestli si nějakého neodnáším s sebou..


Ještě pár fotek, to listí mě fascinuje..




Ještě natrhat další košík jablek..


Chci dělat lucerničky z listí a u sousedů mají tak krásně barevné...



Tady na horách lidé nemají ploty a tak není problém si u sousedů na stromě natrhat krásně barevné listí..Jinak ten plot mi někdy hodně chybí...to když vidím sousedovic slepice, jak mi rozhrabávají skalku nebo právě připravovaný kompost, který je během chvíle v rozsahu 3 metrů... a člověk může jít hrabat znova:o(

Mějte krásný večer..
a zítra si užijte sváteční den..
Inka
A já jdu péct housky a něco k snídani..
nějak jsme všecičko snědli..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.