pondělí 13. října 2014

PARANORMÁLNÍ JEV???


Jak už jsem psala, tak jsme v pátek byli v lese...
Hned na začátku lesa, jsme si povídali o stromech..
Já dětem vyprávěla, že mám moc ráda les,
 že se ráda procházím a hlavně moc ráda pozoruji stromy..
Hledám v nich různé obličeje a často je i nacházím..
ukazovala jsem jim na stromě různé praskliny,
 které když se dobře člověk podíval mohly opravdu připomínat tvář..
Nakonec jsem dětem říkala, že si myslím, že mají stromy duši..
Po cestě jsem dělala fotografie..
Odpoledne jsem si fotky doma prohlížela a najednou jsem na nich objevila cosi..
Na té první fotce jsem si toho vůbec nevšimla, zaujala mě až ta další(tady v příspěvku druhá)..poté jsem se vrátila na předchozí snímek a zjistila, že podobný útvar je tam také...samozřejmě jsem si to doma náležitě zvětšila a působí to jako několik kružnic nad sebou...
Myslela jsem si, že jsem něco měla na čočce..ale na třetím snímku to už není..
a tak nevím...ta druhá fotka mi nedala spát..a tak jsem začala hledat něco podobného na internetu..
Našla jsem , že by se mohlo jednat o tzv. orby..
Pravděpodobně se jedná o nějakou rozptýlenou prachovou částici..ale v souvislosti s tím, o čem jsem s dětmi  mluvila se mi víc zamlouvá něco nadpozemského, čemuž mnozí věří..
A já si neodpustím věřit,
 určitě  se na mě přiletěl podívat taťka s mamkou:o))..
Pro mě to byli  andělé, už když žili, tak proč ne teď?...

(odborníci píší, že se to stává, když se fotí bleskem,já vím určitě, že blesk byl zavřený)..

/tady to není moc patrné - vpravo nahoře nad hlavou druhého chlapce../

na druhém snímku jsou už útvary dva


a na třetím už nic..


Když nic jiného, tak pro mě je to zajímavé...
A náhodou záhady existují!
Teď jsem si vzpomněla, že rok po smrti taťky se mi rozešly hodiny, které jsme měla na zdi už jen pro parádu..nešly, protože do nich vytekla baterie...
a kdo mi tohle vysvětlí:o))?

Člověk nemusí všechno vyřešit..
něco mezi nebem a zemí existuje ..
A proč nevěřit právě na něco hezkého..?!

Mějte krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.