pátek 10. října 2014

PODZIMNÍ a SKŘÍŇOVÝ


Přeji krásný páteční večer a nádherný nadcházející víkend..
ač jsou fotky takové trošku smutné, prožila jsem dnes moc pěkný den..
Dopoledne s dětmi prožité  v lese..
odpoledne - odhlalení nové sochy před školou 
a hlavně jsem po dlouhé době viděla pro mě milé tváře..





Zítra mě čeká také něco krásného...
Jdu svému synovci na svatbu..
a řeším dilema:o)
Jaké šaty si vzít? 
Nevím, jestli to znáte..otevřu skříň a koukám do ní...
pak vyndám a zkouším..
a nakonec zjišťuji, že nemám co na sebe:o)..
I když tentokrát je to jiné...koupila jsem si hned troje krásné šaty,
 a tak dilema je stejné...které z nich..
Manželovi jsem řekla, že se snad zítra převléknu:o))
On jen stroze konstatoval:
"Víš, že ta svatba není tvoje?"
Jojo, vím...:o)
Tak se mějte krásně a já snad vyberu ty pravé:o)
Krásný víkend..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.