středa 29. října 2014

PŘÍLET

Ráno jsem se probudila do krásného slunečného dne. Čekala nás cesta na letiště. 
Dnes se vrací z dovolené můj syn se Štěpánkou. Užívali si skoro celý měsíc na Floridě a popravdě moc se jim domů nechtělo..Navíc cesta je dlouhá a docela únavná. Já se na ně samozřejmě těšila. Navíc zítra má Péťa už 27. narozeniny a pozítří Štěpánka svátek.
Těsně před Prahou se slunce proměnilo v pošmourné počasí..Zima a chlad..Navíc cesta hrozná..normálně jezdíme na letiště cca 1 hodinu..dnes 2 a půl hodiny..čekání, až opraví silnice je pro mě čím dál tím horší..
(a to nepíšu o cestě na chalupu do Krkonoš. To už je vůbec děs! Během cesty 3 předělávky silnice a v pátek a v neděli je to přímo nadlidské..cesta nám trvá dvě a půl hodiny..).
Vzala jsem si s sebou foťák, když bylo tak krásně, že nafotím nějaká letadla, přistání Péti atd.. 
A jak to dopadlo?
1/ přijeli jsme díky silnicímpozdě -  už po přistání
2/ stejně byla mlha a letadla nebyla skoro vidět
3/ z fotky Petra a Štěpánky zbyla jen šmouha( asi k nám pospíchali moc rychle:o))
4/ tak alespoň jedna fotka Péti( a za tu mně možná ještě vynadá:o))
Byli unavení, ale rádi, že jim dorazily kufry a určitě, že nás vidí:o))!






..patrná radost z focení:o))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.