sobota 25. října 2014

SKLIZEŇ


Pár jablíček ještě zůstalo na stromech..Já už si myslela, že když nyní přijedeme, že bude všechno už na zemi, což by mi bylo líto, protože není nad jablka z vlastního stromu..Nejsou sice velká, ale jsou výborná..Zítra je sklidíme..
Přiznám se, že mi chutnají jablka, když se sklidí..V zimě mně uskladněná jablka ze sklepa nechutnají..Asi je to i moje vzpomínka z dětství, kdy jsem musela chodit do sklepa pro jablka a musela je přebírat. Některá byla již shnilá a to jsem nesnášela..Už jen sahat na to a vyhazovat..fuj:o)!
Proto se snažím jablka ze stromu hned zpracovat. Pár jich nechávám na jídlo, zbytek zavařím na zimu na štrůdl. Je to pro mně i pohodlnější, protože pak vezmu jen sklenici a je hotovo..
Také máme rádi i křížaly, takové zdravé mlsání..






ukázka zásob na zimu..



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.