středa 26. listopadu 2014

A OPĚT WASHI PÁSKY

slíbila jsem, že jakmile použiji washi pásky, ukážu výsledek..
Včerejší plechovky jste viděli, 
večer došlo na větší tvoření..
Chodbová skříň dostala nový zimní kabát:o). 
Ne dovnitř, ale shora:o)
Použila jsem pásky na lištu a dozdobila vločkami.







detaily


neodolalo ani zrcadlo



no a nakonec přišly na řadu hvězdičky z provázků, 
které  jsem  pomocí pásek upevnila na prázdnou stěnu.





A ještě jsem dnes musela vyfotit velkého anděla,
kterého jsem dostala dnes v květinářství 
od úžasně šikovné paní prodavačky..
Prý se andělé darovat mohou.
Udělala mi velikou radost,
mám  takový krásný, hřejivý pocit..
radost z obdarování..


Přeji Vám krásný podvečer 
děkuji za Vaši návštěvu na mém blogu.
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.