čtvrtek 27. listopadu 2014

JAK JSEM CHTĚLA VYHRÁT

A NIC:O)).
Včera na Facebooku byla soutěž o svíčku a tak jsem se rozhodla zúčastnit se..
Chtěla jsem být originální a tak jsem jim odpověď úplně vybásnila..no nic, alespoň jsem se pobavila..abyste o můj výtvor nepřišli, tak tady je:o)

Mé Vánoce popsat zkusím,

svíčku totiž vyhrát musím:o).

Mé Vánoce popsat zkusím, 
svíčku totiž vyhrát musím.
Na Štědrý den svítí svíčka
a já čekám na Ježíška.
A když je to Yankee Candle,
Ježíšek ten přijde hnedle:o)!
Jde po vůni, to on pozná,
ta se line ze dveří
a pak přijde radost hrozná,
pospícháme s večeří.
Vůně, světlo z Yankee Candle,
ozdobená stojí jedle,
pod ní dárky leží,
Ježíšek už běží.
Radost vnoučat a mých dětí to já prostě miluju 
a proto Vám vinšuju:


a pak jsem napsala firmě přání:o)..
Ach, jak já byla originální:o)))

PS: číst musíte po česku Jenký kendle:o)),aby se to rýmovalo:o)!
Pravdou je, že oni určitě tuší, že ač nevyhraji, tak si ty svíčky koupím i tak:o))..
Jen jsem Vás chtěla pobavit,
jak mě včera olíbala múza:o).

a to se mi občas stává.
Já se ani nepřiznala, že vlastním ještě jeden blog,
kde si tak trošku hraji na neúspěšného básníka..
Jak jinak než zase pro svou vlastní  radost..
Kdo chce , tak může nahlédnout..
kvalitu ale neslibuji:o)

http://basnickyprodeticky.blogspot.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.