čtvrtek 27. listopadu 2014

JARMARKOVÉ

potěšení..
Pro mě je náš Vánoční jarmark potěšením, pro někoho stres nebo jarmarkové šílenství. Pro mého muže je to asi to poslední - šílenství..mě totiž popadá tvořící mánie a náš byt se na čas mění v prostor mé tvorby..tudíž takové malé smetiště:o)
Od toho dne bývám pro něj ZLATÁ! a to také doslova...
Třpytky jsou všude, nosíme si je s sebou i do práce a tak když dnes za mnou přišel do práce manžel, nenašla jsem odvahu mu říct, že na tváři se krásně třpytí..
Jak už jsem psala je to můj Anděl a to asi se vším všudy:o))
Jarmark máme až příští čtvrtek a já jsem ve skluzu:o)
..v tuhle chvíli už normálně mívám i našito..
Ale čeká mě víkend a tak se do toho pustím..
Tak něco málo ze včerejšího večera...
Jak já to miluju:o))
Mějte se krásně..a já jdu zase na to!
Inka








Lucerničky z výživy:o)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.