čtvrtek 13. listopadu 2014

KRÁSA PODZIMU


 a já se letos pořád kochám..

Zima si dává načas, což jsem ráda..
Měla bych takový návrh:o)
Tady ve městě bych si ponechala příjemný podzim
a na chalupu do Krkonoš bych navalila pořádnou dávku sněhu.
Malou výjimku bych dala jen silnicím. 
Ty bych i v Krkonoších chtěla čisté, suché a upravené.
Ale hlavně už opravené..
Jezdili jsme něco malinko přes hodinu.
Teď i " na sucho" jezdíme 2 a půl hodiny
a vážně nás to už nebaví:o(..
Jen nevím, kam podat můj nový návrh. Na koho se obrátit?
A tak přemýšlím..
Na vládu? Parlament či sněmovnu?
Na primátory? Starosty?
Nebo napsat Ježíškovi?:o)))
Neskromná přání ani návrhy se splnit prostě nedají. 
A už nejsem malá a na zázraky moc nevěřím:o),
ale jako představa se mi to líbí,
tak proč si na chvilku nezasnít?:o)
Mějte krásný večer,krásné dny
a ať prší nebo sněží, fouká nebo svítí sluníčko,
udělejte si pohodu 
a buďte s lidmi, které máte rádi!
Bručounům se vyhýbejte 
a usmívejte se na svět:o)!
Někdy stačí i na manžela:o)..
Inka
PS: Musím ještě dodat, že já se často usmívám při čtení cizích blogů, při psaní komentářů, při čtení komentářů, při psaní příspěvků..A co k tomu dodat? Svět blogu mě přivedl do světa virtuální radosti a ladí mě pohodu, hladí  po duši a vyvolává úsměv..:o)
A ZA TO DĚKUJI VÁM!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.