čtvrtek 13. listopadu 2014

NÁKUP PO ŠKOLENÍ


Včera jsem slíbila, že se pochlubím,
co jsem nakoupila..
Jak jinak,
přestože mám radost z krásného podzimu,
Vánoce se blíží 
a nenazdobit byt by byl hřích.
Při té příležitosti mě napadlo,
jak moc jsem byla v předchozím příspěvku sobecká:o).
ne každý má chalupu v Krkonoších 
a děti touží po sněhu i tady. 
Naštěstí mě počasí neposlouchá a mé návrhy nepřijme,
takže beru zpátky 
a na Ježíška chci ladovskou zimu:o)






a tiskátka na sušenky, která jsme obdivovala..
teď už je mám a budeme s Aničkou razit o sto šest:o)




dřevěné tácy budou sloužit k dekoraci..
jako výrobky na jarmark..


a nezbytné různé přízdoby..
tak ty byly levně nakoupeny v Kiku


hvězdičky z Nanu..


a něco pro mě:o)
šála ze sekáče:o)..je ale nová..


Do Second Handu jsem se vydala jak jinak hlavně pro medvědy..
ale o tom až další příspěvek..
mějte krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.