středa 19. listopadu 2014

SVÍCEN ZA HUBIČKU


nevím, zda to můžu považovat za můj nápad,
ale rozhodně jsem ho zatím nikde neviděla, 
a to ani na Pinterestu a že jsem toho tam viděla 
opravdu moc a moc:o))
Někdy mám pocit,
jestli už nejsem na mém" pinterestovém nástěnkování" závislá:o).
Včera jsem náhodou zavítala do obchodu z domácími potřebami 
a vedle sebe v regále byly obyčejné drátěnky a hned vedle obyčejné zavařovací sklenice.
V tu chvíli jsem si tyhle dvě " ingredience":o)) dala k sobě 
a nápad byl na světě..
Během chvíle jsem ve škole udělala na jarmark 5 svícínků,
ale zapomněla jsem je nafotit..
Takže nyní narychlo
jeden pro Vás..
Stačí lahev, svíčka, nějaký provázek nebo stužka a cokoli k dozdobení.
Světlo se krásně odráží od stříbrných vláken.
Myslím, že se dá obalit do drátěnky cokoli:o)
vázy,lahve od čehokoli..
Třeba Vás ten nápad taky nadchne jako mě:o)
Krásné, i když pošmourné dny
(pro mě jako stvořené pro tvoření:o)
Inka

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.