sobota 8. listopadu 2014

TAJEMSTVÍ




Minulý týden přišel můj manžel značně rozladěný domů a hned mi vynadal. 
"Tos mě nemohla předem varovat?" spustil na mě.
Protože jsem netušila oč se jedná, dostalo se mi vysvětlení.
Manžel pracuje na stejné škole jako já. 
Dokonce má i stejné děti jako já:o)..
Odpoledne k němu přišla jedna žačka a povídá mu:
"Pane vychovateli, já Vám řeknu tajemství!"
a on: " Je to veliké tajemství?
ona: " Je, nikomu to nesmím říct!"
on:" Tak to musíš potichu!"
- sklonil se, aby se informace nedostala k nikomu jinému, 
nastavil ucho.
Holčička s dlouhými vlásky se sklonila, 
aby mu mohla pošeptat své tajemství.
"Mám vši!" 
:o)))
Reakci si asi dovedete představit..
Doma jsme si vzájemně prohlíželi vlasy,
jestli nedošlo k přesídlení:o).
Ještě teď se drbu:o))..
naštěstí k přesunu nedošlo,
ale situace je stále ošemetná..stěhují se pořád a každou chvíli jsou v jiné rodině..
Na šampony začínají být imunní..
Když jsem si včera prohlížela příspěvek od Monči Na Kopečku,
tak jsem si říkala ty paruky u nás by teď asi nešly:o)..
Obrázky jsem si dnes vypůjčila, protože přesně vystihují situaci..
snad mi jejich autor odpustí..





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.