neděle 9. listopadu 2014

UMŘELO NÁM DOPOLEDNE

ale vážně..
Jaké je to být bez celého dopoledne?
Představte si, 
vzbudíte se a dopoledne už téměř není..
Jak se to může stát?
Jednoduše..
Do noci neodložíte háček...jedním uchem posloucháte blbiny, které vysílá televize (ostatně můj muž mi nedávno řekl, že mně by stačilo radiové vysílání, že  nemůžu z té televize vůbec nic mít, protože se prý nekoukám..Nesmysl...žena zvládne všechno..rozhodující okamžiky mi nikdy neuniknou a já si to jednoduše poskládám a vlastně vidím úplně všechno..
V noci usínáte , tuším, že dnes (vidíte píšu dnes:o) jsem usínala okolo půl druhé
 a pak v klidu spíte a spíte a spíte...
Nevím, jestli už nepřichází zimní spánek., či co....ale pak se probudíte, podíváte na hodinky a ...
To není možné, nesmysl! 
Manžel vedle vás klidně pospává..
- Špatně seřízený čas?-
-Došla baterka v hodinkách?-
Anebo došly napořád?
Plížíte se k mobilu a zděsíte se..
Ono to všechno funguje!!
čas 11.45..
Ranní hygiena a ráno není!
Co ráno, dopoledne není!
Ale co...
Jsme tu sami..
Venku po sluníčku ani památky.
Prostě a jednoduše,
neměl nás kdo vytáhnout z postele.
Vyspinkaní do růžova, tak proč se zlobit.
A přesto jako kdyby člověk propadal výčitkám.
Znáte to..: RANNÍ PTÁČE, DÁL DOSKÁČE!
Přiznávám se, nikdy jsem nebyla a nebudu ranní ptáče..
Jsem pouze "ptáčetem" z povinnosti,
co den co den v týdnu,
kdy nesnáším zvuk budíku
a přesto si ho každý večer zase s pravidelností natahuji,
abych mohla ráno vyrazit do pracovního procesu.
/ještěže mě moje práce baví- takový životní bonus:o))/
No nic...
Sice cítím malinko ochuzenou neděli..
Všechno však má svoje..
Svíčková bude tak i tak...
a ta určitě vyvolá na manželově tváři úsměv..
Dnes prostě budeme jako miminka..
spánek a jídlo.
Mějte krásnou neděli 
a užijte si ji:o)))

Toto nejsou slzy:o)),
to jsou kapky deště..Mám pocit, že bez obrázku to nejde..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.