pátek 14. listopadu 2014

YANKEE CANDLE

už v Americe jsme já i moje  dcera propadly kouzlu svíček Yankee candle,
 Jejich vůně je úžasná 
a pro mě jedinečná.
Zamilovala jsem se do vosků, 
se kterými mám úžasné zkušenosti..
Jejich vůně vydrží dlouho 
a opravdu provoní celý byt.
Nejraději mám jemné vůně,
ale hlavně záleží i na období a na mé náladě..
Moje dcera se jmenuje Kateřina 
a brzy bude mít svátek..
Objednala jsem jí proto dárek.
Myslím, že bude mít radost ze svíčkového adventního kalendáře..
Vypadá kouzelně a i přes obal voní.
Dokonce jsem byla velice mile překvapena.
Znáte to, když kupujete po netu jen podle obrázku,
kupujete takříkajíc zajíce v pytli.
Často se mi stalo, že jsem si objednala 
nějakou věc(aniž bych se podívala na popsané rozměry)
a až doma byla překvapená, že je to pidi.
Přitom na fotce to vypadalo tak obrovské.
Tady to bylo právě naopak.
Předpokládala jsem,
že krabička bude téměř poloviční..
je to veliké a ještě to úžasně vypadá.
Objednávala jsem na www.yankeesvicky.cz











 spoustu svíček jsem si přivezla z Ameriky..
Opravdu jsem netroškařila:o)
Tam byly levnější.
U nás stojí vosky kolem cca 50 Kč.

moje oblíbená










Mám veliké štěstí, že mám manžela, který má vůně rád 
a vůbec mu nevadí, že pálím svíčky..
Tato vůně je jeho favorit..
jedná se o pánskou kořeněnou vůni..
tahle je ve vonných gelových kuličkách, které  ač pomalu, ale jistě mizí..



a takhle se už u nás rozlévá světlo a line vůně..







škoda, že nemůžu poslat i vůni..
Přeji Vám krásný prodloužený víkend 
plný pohody a radosti..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.