pondělí 22. prosince 2014

INSPIRACE Z BLOGU

Musím napsat, že při prohlížení různých blogů
se často inspiruji..
Tentokrát mě nenechal chladným blog U Oringle.
Když jsem viděla nakládané utopence, 
dostala jsem na ně neskutečnou chuť. 
Asi po tom všem sladkém pečení,
zatoužily mé chuťové pohárky po něčem pikantnějším.
A tak jsem hledala na netu ten nej.., nej.. recept.
Jestli je opravdu NEJ, to ještě nevím, 
ale jakmile se do nich pustíme, 
tak dám vědět..
a pustím recept do světa..
Prozradím, že jsou v nich chilli papričky a hoodně  cibule..



a teď ještě upéct vánočku:o))
ale užívám si to a baví mě to..
Zítra se chystáme na hřbitovy a tak jsem dělala mísy na hroby,
dekorace po chalupě 
a mám pocit, že vše, co bylo uklizeno, už není 
a může se  začít znovu:o))
o tom to ale není:o)..
A ještě mám dnes jednu radost..
už máme ozdobený stromek..
Letos máme změnu..ne kanadská,
ale severská jedle..
Nikdy jsem netušila, že stromek může vonět po citrónu..
ale opravdu tak voní:o)..
Tak a teď už dobrou noc...
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.