neděle 14. prosince 2014

NEMILÁ NÁVŠTĚVA

Chalupa - páteční podvečer ..
nelekejte se, nepíšu zase o tom, že jsem  zapomněla kabely..
Píšu o tom, co jsme  zjistili a čemu jsme nemohli ani věřit.
Ano, asi nás navštívily myši.
To by nebylo nic divného, 
kdyby nám ovšem během 14 dní, kdy jsme nebyli na chalupě,
nerozkousaly dvoje dveře, které vedou z ložnice.
Pravděpodobně myš někdo zavřel a ona si hledala zoufale cestu ven..
Podařilo se jí to..
Prožrala dveře takříkajíc naskrz..hrůza!
Platí na to pojištění???!
Tohle jsem nemohla nenafotit!
/manžela málem ranila mrtvice/





Doufám, že letos si myši už vybraly své.
Každoročně nás totiž udivují.
Představte si, co se nám stalo vloni.
Na konci října jsem si od své kolegyňky koupila ořechy 
10 kilo ořechů!
Jak jinak než na pečení. 
Dala jsem si je nahoru do pokoje k topení,
aby se ještě vysušily.
Po 14 dnech, kdy jsme přijeli na hory,
jsem se zděsila..
ořechy nikde,bedýnky prázdné. 
Nejdříve jsme prohledali chalupu, jestli jsem je nedala někam jinam.
Pak mě napadl kamarád, který má od chalupy klíče,
že si udělal legraci, ale ne..
Vedle pokoje je šatna..otevřená šatna , kde jsou regály plné našeho oblečení.
4 řady regálů..
Hledala jsem pod regály, jestli tam nejsou..nebyli..
Vůbec mě myši ani nenapadly..přece by to nezvládly..?..
zvládly..
Nebudete tomu věřit, tak jako já,když jsem si chtěla vzít tričko, vypadly na mě ořechy..
Zjistili jsme, že všechny ořechy byly nastěhované za oblečením, 
ve všech 4 regálech.
Nahoře jich bylo nejvíc..Za veškerým oblečením,
ale i na sedačce za polštářky, pod dekou..
Moc k smíchu to sice nebylo,
přidělaly mi spoustu práce, 
vyprat všechno prádlo a že ho byly hromady..
ale ořechy jsme jim sebrali zpátky..
Do pastičky se tehdy chytla jen 1 myš. 
Myslíte,že je možné, že to mohla za 14 dní vynosit jen 1 myš?
Až mi jí je líto...ale z čeho bych pekla?:o))
Letos by si ale zasloužila pastičku!!
Potvora!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.