pátek 12. prosince 2014

PÁTEČNÍ PODVEČER

Odjezd na chalupu...
konečně opravená cesta - hurááá - to jsou pro nás Vánoce.
 Manžel říkal, že to je pro něj krásný vánoční dárek..
Tak jsem pochopila, že pokud někdo dělá někomu něco dlouho špatně
 a pak náhle se polepší, je to jako zázrak:o))..
Nám dělali špatně silničáři a to dlouho..už jsme ani nedoufali,
 že to stihnou než bude sníh..
Na chalupě - další Ježíšek!
 Sníh - sice maličko, ale přece!
Na druhou stranu nevím, zda se radovat či ne..
Nevyjedeme totiž až k chalupě a vzhledem k množství věcí,
 které stěhujeme před Vánocemi 
...moje Hurá slábne..
Jedu totiž na chalupu (na hory) v kozačkách na podpatku! Navíc semišových.
Ač to k chalupě není daleko, cca 50 metrů do kopce, 
mám boty promočené a ruce náležitě vytahané. 
A to jsme vzali jen věci, které dnes potřebujeme.
.Zítra budeme ve stěhování pokračovat..
Moje Huráá ztratilo na síle úplně a dá se říct, že se změnilo v zoufalé volání o pomoc
...Pomóoooc, představte si, že jsem doma zapomněla kabel k notebooku. 
Pohroma,
 manžel se mi směje..prý toho víc udělám:o)
..Tak uvidíme..
Nejvíc mě mrzí, že Vás nebudu moct číst..
tak honem než mi baterka oznámí,
že mi zbývá jen chvíle...

Užívejte si, pečte, zdobte
a hlavně to nezapomeňte krásně zdokumentovat,
protože miluju,
když se můžu Vámi inspirovat..
Za ten víc než půl rok mi mnohé z Vás opravdu přirostly k srdci.
Vaše Inka
Mějte nádherný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.