pondělí 15. prosince 2014

POKLAD

Při vyklízení sklepa jsem narazila na starou krabici plnou těchto formiček..
ani si nedovedete představit, 
jakou radost jsem z nich měla..
Některé jsou už k nepoužití,
ale vzpomínala jsem, jak jsme do nich s mamkou vtlačovaly těsto 
a pracny byly opravdu božské..
/ taky si pamatuji, jak často nešly vyklopit 
a jak se mamka nad tím zlobila:o)../
Mám podobný problém..
z některé to jde, z jiné ne..


tak tyhle dvě jsem obzvlášť milovala..




no a kočka s koníkem, 
byly mými favority..


ovšem tohle je asi jakýsi pokus o lva
nebo kdo uhodne, co by to mohlo být?
My jsme nad tím dost dlouho tápali:o))..






příště Vám ukážu, jak jsem formičkami vyzdobila náš konferenční stolek na chalupě..
Za rok určitě některé použiji na věnec..
Určitě jsou starší než já 
a to mě prostě dojímá..:o)..
Mějte prima pondělí..
já si jdu léčit chřipku.
Zítra mám ve škole besídku 
a tak moje nové heslo zní:
PŘEŽÍT!
:o))
Vaše Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.