neděle 28. prosince 2014

PROCHÁZKOVÁ IDYLA

kdyby nebylo mínus 10 stupňů
 a nefoukal studený vítr 
dalo by se říct, 
že procházka byla úžasná.
Mně zima nebyla můj péřový kabát , který je až na kolena, 
kapuce, čepice a zimní boty 
mě nenechaly ve štychu 
a bylo mi příjemně..
Jediné, na co mi byla zima, byly ruce,
ale to proto, protože jsem fotila.:o)
tak si tu procházku užijte se mnou
a s mým mužem:o)


tak pojďte..vyrážíme..a pořádně se nabalte!!:o))


nejdříve cestou lesem..







obloha je jako vymetená..



u studánky..pít nedoporučuji,
je pěkně ledová!


to je pro vás:o)



patrně zdržujeme..tak zrychlíme:o)




kdo nemůže, 
může si odpočinout..
začne výhled na Kotel..
ale raději nesedat:o)
hrozí přimrznutí!!


Kotel v plné parádě..
není to nádhera?


 a pohled na druhou stranu..

Tomuto místu říkáme PUPEK SVĚTA..
odtud vidíme na všechny strany 
a kam se člověk podívá..
NÁDHERA!
je asi 100 metrů na naší chalupou 
a kolikrát jsme si říkali,
 že bychom sem chalupu nejraději  přesadili:o)
To bychom ale asi nic neudělali,
to bychom se jenom kochali!



i u nás máme kopečky..
pravděpodobně naštěstí zmrzlý hnůj:o)
v popředí..



na obloze se už objevil měsíc..jestli vůbec stačil zmizet:o)



a jsme doma..
Výzdoba před chalupou se bortí..
není divu docela pěkně fičí..

                                     

tak a teď grog nebo svařáček
a pořádně se zahřát...
Krásný večer..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.