sobota 27. prosince 2014

RECENZE PRO NEVĚŘÍCÍ TOMÁŠE

jako jsem já!
Dlouho jsem odolávala a teď toho lituju!
A o čem píšu?

O JOGURTOVAČI !

Ježíšek mi ho letos nadělil!
Já i můj manžel milujeme jogurty.
 Kupujeme si poměrně velké množství bílých jogurtů,
 které pak "doladíme" našimi domácími marmeládami.
Už delší dobu jsem o jogurtovači uvažovala,
ale prostě jsem mu nevěřila.
Jak vyrobit jen z mléka a lžičky dobrý jogurt?
Mýlila jsem se!
Jogurt je vynikající.
Hned první dávka zmizela
 a já budu připravovat další várku.
Tentokrát již z naší jogurtové kultury.
Vždy jeden jogurt se nesní a z něj se dají připravit další..
Líbí se mi, že je i ve skleněných lahvičkách
a tak mám pocit, že to je i zdravější!
Neméně výhodná je i cena jogurtu.
Když budu počítat 
 jogurtů za cenu jednoho plnotučného mléka ( cca 20Kč),
tak vychází 1 jogurt na cca 3,30 Kč
a je připravovaný s láskou :o)).
Všem doporučuji:o)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.